Iedereen deed een plas, en alles bleef zoals het was.

Ken je dat? Je bent de hele dag aan het brainstormen. Post-its vliegen je om de oren. Flip-overs staan te trillen van opwinding van zoveel interactie. De brown-papers en flip-overvellen worden na afloop zorgvuldig opgerold, want: ‘We moeten dit gedachtengoed echt bewaren en er iets mee doen!’

En dan? Dan wordt het muisstil. Iedereen gaat over tot de orde van de dag. Soms denk je nog terug aan de brainstorm. ‘Ja, dat was een leuke dag. Fijn om iedereen weer even live te spreken.’ 

Dat is natuurlijk ook goed. Dat je er, behalve een stukje teambuilding, verder niets van verwacht. Maar voor mij is dat toch wat onbevredigend. Ik ga er beter op, als er ook resultaten zijn. Kansen waar we ook echt mee verder gaan. 

Hoe tof was het dan ook dat we gisteren tijdens de workshop Kleurrijke Klantreis die ik verzorgde, konden afsluiten met een TOP 5 van kansen om de klantreis te optimaliseren. Compleet met namen van deelnemers die bij de uitwerking betrokken willen blijven. 

Dus ik ben blij! De komende weken ga ik een heel concreet werkplan maken om de TOP 5 te implementeren. 

Fijne dag!
Miranda

#brainstormenmetresultaat#kleurrijkeklantreis#klantreis#customerjourney

Gepubliceerd door Miranda Hogeboom

Miranda Hogeboom is een NIMA C marketeer met meer dan 20 jaar ervaring. Zij voert opdrachten uit via haar bedrijf WEBtalk, op het gebied van online storytelling en contentmarketing.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s