Klagen is niet aan mij besteed

Het was een lange werkdag vandaag. Fijne gesprekken gevoerd, mooie verhalen geredigeerd en op websites en social media kanalen geplaatst. De puntjes op de i gezet voor een presentatie tbv een nieuwe website voor een opdrachtgever. En nog 1001 andere dingen 😀. 

Wanneer je op deze plek ⤵️ weer mag opladen voor de volgende workationdag, dan hoor je mij niet klagen. Ach, klagen is sowieso niet aan mij besteed. Of je doet het, of je doet er wat aan. Toch? 

Hoe laad jij op na een drukke dag? 

#workation#grancanaria

Gepubliceerd door Miranda Hogeboom

Miranda Hogeboom is een NIMA C marketeer met meer dan 20 jaar ervaring. Zij voert opdrachten uit via haar bedrijf WEBtalk, op het gebied van online storytelling en contentmarketing.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s