Het geheim van de eenvoud

Het geheim van een goede contentstrategie zit in de eenvoud. Daarom gebruikt WEBtalk een model met slechts 4 stappen. 

Uiteraard hoort er bij elke stap een goede uitwerking. Dat doen we bij voorkeur samen met het team dat bij een bedrijf of project betrokken is. Samen komen we tot een mooi plan dat vervolgens de ruggengraat vormt voor alle communicatie-uitingen.

Meer weten over het 4-stappen model? Klik op de link

Gepubliceerd door Miranda Hogeboom

Miranda Hogeboom is een NIMA C marketeer met meer dan 20 jaar ervaring. Zij voert opdrachten uit via haar bedrijf WEBtalk, op het gebied van online storytelling en contentmarketing.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s