โ€˜๐—•๐˜‚๐˜† ๐—น๐—ฒ๐˜€๐˜€, ๐—ฐ๐—ต๐—ผ๐—ผ๐˜€๐—ฒ ๐˜„๐—ฒ๐—น๐—น, ๐—บ๐—ฎ๐—ธ๐—ฒ ๐—ถ๐˜ ๐—น๐—ฎ๐˜€๐˜โ€™

Een van mijn favoriete kledingmerken is Studio Anneloes. Een Nederlands merk met kleding die stijlvol is en heerlijk zit.

Veel travel materialen die maken dat het nergens knelt en prachtig rond je vormen valt, in plaats van dat er her en der vetrolletjes boven of onder iets uitpiepen. Ik voel me altijd fijn en zelfverzekerd wanneer ik iets van Studio Anneloes draag. Dus mijn kast hangt er vol mee. Je kan er ook eindeloos mee combineren en het gaat jaren mee.

Dit is mijn laatste aankoop. Een pak in รฉรฉn van de nieuwe zomerkleuren. Van wat steviger travel dan ik van ze gewend ben, waardoor het nog mooier valt.

Je leest het, hier spreekt een tevreden klant. Reden om eens te kijken wat nu eigenlijk het merkverhaal van Studio Anneloes is. Klopt het met mijn beleving? Ik heb het opgezocht. De pay off is: We Care. De mission statement:

๐—ช๐—ฒ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ฎ๐—ฏ๐—ผ๐˜‚๐˜ ๐˜†๐—ผ๐˜‚

โ€˜Studio Anneloes ontwerpt alle collecties in onze eigen studio, met de vrouw die onze kleding draagt in gedachten. Jij dus! We maken wat jij wilt, wanneer je het wilt. We willen dat je kleding draagt waar je echt gek op bent, waar jij je heerlijk in voelt en die je eindeloos wilt blijven dragen.โ€™

Mooi! Maar dat zegt nog niet alles. Het verhaal dat volgt wel! Het gaat over duurzaamheid, stoffen, maatvoering. Herkenbaar voor mij in de kleding die ik draag. Je vindt het op hun website.

Ze besluiten hun merkverhaal met de slogan:

โ€˜๐—•๐˜‚๐˜† ๐—น๐—ฒ๐˜€๐˜€, ๐—ฐ๐—ต๐—ผ๐—ผ๐˜€๐—ฒ ๐˜„๐—ฒ๐—น๐—น, ๐—บ๐—ฎ๐—ธ๐—ฒ ๐—ถ๐˜ ๐—น๐—ฎ๐˜€๐˜โ€™

Exact mijn beleving. Nu heeft niet alleen de kleding, maar ook het merkverhaal mijn hart gestolen. Best jammer dat ik het tot nu toe nog nergens gehoord of gelezen heb. Ik denk dat ze hier meer uit kunnen halen. Ze kunnen mij altijd bellen โค๏ธ๐Ÿ€๐Ÿ‘. Maar mij hebben ze in ieder geval al als vrijwillig ambassadeur!

Fijne dag!
Miranda

Gepubliceerd door Miranda Hogeboom

Miranda Hogeboom is een NIMA C marketeer met meer dan 20 jaar ervaring. Zij voert opdrachten uit via haar bedrijf WEBtalk, op het gebied van online storytelling en contentmarketing.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s