Why tell me why

Eerlijk is eerlijk, ik heb er best lang over gedaan om uit te vinden waar nu precies mijn WHY zit. Ik ben er achtergekomen dat de WHY van je persoon niet perse ook de WHY van je bedrijf is.

Ben je zelfstandige, dan ligt het wel in het verlengde van elkaar. Is je bedrijf groter en werken er meer mensen, dan is het een puzzeltje. Wel een leuk puzzeltje dat ook een enorme boost geeft aan de teamgeest en motivatie.

Maar oké, terug naar mijn WHY. Persoonlijk is dat Vrijheid. Heel duidelijk. Van handelen, van locatie. Het werkt overal in door. Ik wil graag veel reizen. Onderweg zijn. Dat is dan ook de reden van mijn focus op online marketing. Dat kan overal.

Ik koos qua specialisatie voor contentmarketing door storytelling. Verhalen schrijven doe ik al zolang ik kan schrijven. Het hielp mij door mooie en verdrietige momenten heen. Het is mijn passie. Ik ben ervan overtuigd dat verhalen elk bedrijf op de kaart kunnen zetten. Op een manier die goed is voor de zichtbaarheid, naamsbekendheid en ja, ook voor de resultaten.

Hoe gaaf is het dat ik alweer bijna 7 jaar met het maken van allerlei content bezig ben en er een fijne boterham mee verdien. Natuurlijk gecombineerd met de marketingstrategieen en plannen die erbij horen. Maar altijd met de uitvoering inbegrepen. Juist dat maakt het voor mij af. En geeft mij voldoening.

Wat is jouw why? Ben zo benieuwd!

Groet,
Miranda

Gepubliceerd door Miranda Hogeboom

Miranda Hogeboom is een NIMA C marketeer met meer dan 20 jaar ervaring. Zij voert opdrachten uit via haar bedrijf WEBtalk, op het gebied van online storytelling en contentmarketing.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s