Hocus, pocus, focus

Dit hotel @tandjungsari op Bali, waar ik een paar jaar geleden was, heeft een duidelijke focus. Rust, groen, comfort, gastvrijheid alsof je bij familie bent. Geweldig vond ik het. Ik was herstellende van een zware voedselvergiftiging en werd compleet in de watten gelegd. 

Al was er geen infinity pool, geen live muziek, geen ontbijtbuffetje (maar egg benedict op het strand met dit uitzicht) en geen entertainment. Er was genoeg wel, en daar werd ik door aangetrokken. Dat maakt ook dat ik dit hotel onthoud en er zelfs een groot canvas schilderij van op mijn slaapkamer heb hangen. Elke morgen wakker worden met het gevoel dat ik daar had. Heerlijk!

Focus dus. Weten waar je van bent en waar niet van. Heel belangrijk. Maar…. hoe kies je voor jezelf of je bedrijf de juiste focus? Dat kan een behoorlijke zoektocht zijn. Dat merk ik zelf, en dat merk ik ook in de brainstormsessies die ik over dit onderwerp begeleid. 

Trouwens, die brainstormsessies passen eigenlijk helemaal niet bij de positionering die ik zelf een aantal jaren geleden koos. Om me volledig te richten op online marketing. Vandaar de naam WEBtalk. 

Dussssss… ik zit zelf ook even in een identiteitscrisis. Dat krijg je ervan als je alles leuk vindt en over veel onderwerpen ook kennis en ervaring in de rugzak hebt. 

Binnenkort maar weer eens met mezelf brainstormen 😃😃😃. 

Liefs en fijne werkdag!
Miranda

Gepubliceerd door Miranda Hogeboom

Miranda Hogeboom is een NIMA C marketeer met meer dan 20 jaar ervaring. Zij voert opdrachten uit via haar bedrijf WEBtalk, op het gebied van online storytelling en contentmarketing.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s