Vriendjes met Google

Google wordt steeds slimmer. Maar de basis blijft nog steeds de woorden die de zoeker intypt in de zoekbalk. Google zoekt daarbij de meest relevante content op het web. 

Overigens is dat niet alleen gebaseerd op het aantal keren dat de zoekterm voorkomt in de teksten op jouw website. Ook interactie op die website, het aantal linkjes naar verdere informatie en nog veel meer dingen hebben invloed op de plek waarop jouw website getoond wordt. 

Dat het zin heeft om je content hierop af te stemmen, lijkt me duidelijk. Het is wel een heel werk en je hebt er kennis voor nodig van de laatste Google methoden. En niet te vergeten. Je moet weten wie nu eigenlijk jouw doelgroep is en waar ze op zoeken.

Je kan het ook uitbesteden. Dat kost geld, maar misschien levert het je wel meer op. Organisch hoog scoren spaart je tenslotte advertentiekosten uit. En levert je zichtbaarheid / klanten / opdrachtgevers op. 

Think about it. Hulp nodig? Schakel WEBtalk in! Wij hebben de beste specialisten aan boord, zowel op het gebied van persona’s ontwikkelen, zoekwoorden onderzoek, SEO schrijven als de technische optimalisatie van je website. 

Een vrijblijvend gesprek kan altijd. De basis is de klik tussen jou en mij. Van daaruit bouwen we samen verder. 

Groetjes, 
Miranda

Gepubliceerd door Miranda Hogeboom

Miranda Hogeboom is een NIMA C marketeer met meer dan 20 jaar ervaring. Zij voert opdrachten uit via haar bedrijf WEBtalk, op het gebied van online storytelling en contentmarketing.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s