Een hond vol inspiratie

Dit is Silas. Silas is een Friese Stabij van 7 maanden oud. Vanaf dag 1 dat wij hem zijn gouden mandje mochten geven, hebben wij hem in ons hart gesloten. 

‘Maar wat heeft dat met marketing te maken,’ denk je misschien. Nou, heel veel eigenlijk. Een hond doet intuïtief veel dingen waar wij als marketeers van kunnen leren. Ik noem een paar eigenschappen: 

❤️Altijd gericht op het baasje en zijn behoeften.
❤️Verleidelijk, koppie scheef, pootje geven, aanhankelijk zijn. 
❤️Dankbaar, altijd blij als je thuiskomt, ook al ben je wat later.
❤️Oplossingsgericht, brokje in speeltje verstopt, hij blijft maar proberen.
❤️Meegaand, wil baasje dat ik die bal voor de zoveelste keer haal? Oké, dan doe ik dat. 
❤️Vrolijk, troostend, meelevend, sportief, enthousiast, gemotiveerd en zo kan ik nog even doorgaan. 

Stel je voor dat jij zakelijk al deze eigenschappen hebt. Vertaal ze eens naar jouw business. Brainstorm erover met je team. Het kan je helpen in je klantgerichtheid in de verschillende fases van de Customer Journey.

Zo zie je maar weer, inspiratie zit in alles om je heen. Zelfs in je hond 😀. Thnx, mijn lieve Silas ❤️. 

Werkse vandaag, 
Miranda

Gepubliceerd door Miranda Hogeboom

Miranda Hogeboom is een NIMA C marketeer met meer dan 20 jaar ervaring. Zij voert opdrachten uit via haar bedrijf WEBtalk, op het gebied van online storytelling en contentmarketing.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s