Past jouw website nog bij je bedrijf?

Een paar maanden geleden kwam een van mijn opdrachtgevers met deze woorden bij mij. Voor dit bedrijf verzorg ik al jaren de marketingcommunicatie en ik was ook betrokken bij het maken van de huidige website. 

Toch is het nu, 2 jaar later, alweer tijd voor een nieuwe. Waarom? Het bedrijf is in die tijd enorm gegroeid. Van een start up is het nu the thought leader geworden in de wereld van digitale begeleiding van mensen met een verstandelijke beperking of psychische aandoening. 

Deze andere positionering zorgt ervoor dat niet alleen het aanbod, maar ook de kennis, inzichten, onderzoeken en praktijkcases een prominente plek horen te krijgen. 

Met deze opdracht ging ik aan de slag en na een brainstormsessie met een aantal medewerkers ontwikkelde ik de wireframes en een globaal concept voor de nieuwe website. Zo fijn om te horen dat de manager het bedrijf hierin exact herkent. 

Volgende stap is een sessie met een grotere groep betrokkenen. En dan pas gaan we naar een webbouwer. Ik heb er superveel zin in om ook die fase te coördineren. 

Mooi traject en gaaf om de groei en ontwikkeling van dit bedrijf mee te maken. 

Groet, 
Miranda

Gepubliceerd door Miranda Hogeboom

Miranda Hogeboom is een NIMA C marketeer met meer dan 20 jaar ervaring. Zij voert opdrachten uit via haar bedrijf WEBtalk, op het gebied van online storytelling en contentmarketing.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s