Verleiden met Cialdini

Robert Cialdini is voor mij een grote inspiratiebron. Zijn 6 overtuigingsprincipes gebruik ik in ieder marketingplan dat ik maak. Dit zijn ze:

🍀Wederkerigheid (het is geven en nemen in het leven)

🍀Schaarste (als ik het nu niet doe dan mis ik de boot)

🍀Autoriteit (betrouwbaar, vertrouwen, bewezen)

🍀Consistentie (we zijn graag consistent in ons gedrag)

🍀Sympathie (heb je de gunfactor?)

🍀Sociale bevestiging (doen/kopen anderen het ook?)

Door over ieder van bovenstaande principes na te denken en hier gerichte acties aan te hangen, verzeker je jezelf van succes!

Kijk eens naar de voorbeelden in dit filmpje en bedenk hoe je het kunt gebruiken binnen jouw business ⬇️

Gepubliceerd door Miranda Hogeboom

Zelfstandig NIMA C marketeer & communicatieadviseur. Ik vervul opdrachten voor allerlei opdrachtgevers in diverse branches.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: