Jobcoaching in de schijnwerpers

Ik werk aan een marketingcommunicatieplan voor de jobcoaches van Stichting Philadelphia Zorg. Na een inspirerende brainstorm over doelgroepen, behoeften, toegevoegde waarde, positionering en profilering is het nu mijn beurt om alle gedachtespinsels op een structurele manier te vervatten in een plan. Van visie en strategie naar concrete en meetbare acties op de laatste pagina. 

Marketing is een mooi vak. Jobcoaching ook trouwens!

www.webtalk.nl#marketing#jobcoaching

Gepubliceerd door Miranda Hogeboom

Miranda Hogeboom is een NIMA C marketeer met meer dan 20 jaar ervaring. Zij voert opdrachten uit via haar bedrijf WEBtalk, op het gebied van online storytelling en contentmarketing.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s