Meetbare resultaten

Visie, missie, doelstellingen, partners, klanten en hun behoeften, USP’s en UBR’s, medewerkers en hun online aanwezigheid. En ook: SEO, zoekresultaten, vindbaarheid, veel gebruikte zoekwoorden. SEA, wie adverteert er met welke zoekwoorden en waar? Wat is het organische bereik en is advertising zinvol? Google Analytics, analyse van de website performance. Marktonderzoek over online gedrag van je klanten; Social media, waar zitten je doelgroepen en wat vinden ze interessant? etc. etc. etc. 

Het maken van een goed online marketingplan heeft zoveel invalshoeken, ik bleef maar sheets aan de presentatie toevoegen :-). Maar wat ontzettend leuk om te doen! Voor het eerst dook ik zo diep in deze materie. 

Wat ik er leuk aan vind? Het is zo’n mooie weg van diepgravend onderzoek naar concrete aanbevelingen en meetbare resultaten. Certis Europe, bedankt voor deze fijne opdracht!

#onlinemarketingwww.webtalk.nl

Gepubliceerd door Miranda Hogeboom

Zelfstandig NIMA C marketeer & communicatieadviseur. Ik vervul opdrachten voor allerlei opdrachtgevers in diverse branches.

%d bloggers liken dit: