Vermelding DigiContact in kamerbrief

Vanaf januari verzorg ik de online marketing voor DigiContact, een organisatie voor begeleiding via (beeld)bellen. In het marketingplan staat als doelstelling een groei van het aantal aangesloten gebruikers met 50%. Ambitieus, vonden we eind 2019. 

De stand van zaken nu? DigiContact is gegroeid met ruim 60% en we hebben nog een kwartaal te gaan. Nauwelijks mijn verdienste overigens. Het Coronavirus zorgde ervoor dat DigiContact soms de enige mogelijkheid was om contact te houden met mensen die begeleiding nodig hebben. Waar men voorheen schoorvoetend digitale mogelijkheden durfde uitproberen, zijn nu steeds meer zorgverleners er klaar voor om slimme combinaties te maken van offline en online zorg. 

Trots op DigiContact dat zij als voorbeeld genoemd staan in de kamerbrief van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport over innovatie en zorgvernieuwing. 

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6716604343363153920

Gepubliceerd door Miranda Hogeboom

Zelfstandig NIMA C marketeer & communicatieadviseur. Ik vervul opdrachten voor allerlei opdrachtgevers in diverse branches.

%d bloggers liken dit: